back in a few days

heeej :D
ne jag har inte updaterat mycket här i bloggen men jag har varken haft lust, ork eller tid. det lir så när man har jobbat åtta timmar varenda jävla dag i två månader, nu är jag helt slut och det är första dagen på min såkallade "holiday". njuter så mycket som det bara går. har varit ute hela eftermiddagen med min vän nell från tjeckrepublic och shoppat en massa saker. har ju inte shoppat på två månader! har ju jobbar från halv fem till halv ett, affärerna stänger elva här och oftast har det varit för varmt för att shoppa under dagen eller så har jag varit sjuc.. har varit förkyld i tre veckor, haft ont i magen i en vecka så lär ju gå och kolla upp mig hos läkaren när jag kommer hem till sverige, tror jag har någon infection..

om 4 dagar är jag hemma i sverge, ska bli så underbart skönt. är verkligen trött på det här stället. man både älskar och hatar det här stället när man är här som jag är. okej för holiday i en eller två veckor men två månader är liite för lång tid. hatar att vara ifrån alla jag älskar och tycker om också. saknar er så mycket att det gör ont! är verkligen glad över att jag kommer hem snart! :)

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0