fredag

hola guapas!
var på kryssning i onsdags med mina favoriter (bara josse och evelina som fattades). hade det riktigt roligt, synd bara att alla splittrades som vanligt men hade det riktigt roligt med fia på dansgolvet! detta måste göras om inom kort. är ganska trött på allt festande för tillfället, okej ngon gång ibland men nu räcer det för mig känner jag. min hälsa är inte på topp och kommer inte bli bättre om jag inte tar mig i kragen o skärper mig..

idag har jag varit på tjejmiddag hos jenny som fyllde år igår, det var riktigt trevligt. tacos och lite drinkar åkte dock hem ganska tidigt eftersom dem andra tjejerna skulle ut på krogen vilket jag verkligen inte hade lust med.
så nu ahr jag suttit i sängen framför datan ett antal timmar. börjar känna mig trött så går nog och lägger mig snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0