the bitch is back

hola!
ja nu har jag varit hemma i knappt en vecka, verkligheten börjar ta över och jag lever inte längre ett "lyx" liv. men gud så skönt det har varit att träffa familj och vänner igen! blev många tårar den 5 oktober, då jag åkte från zante hem till Sverige. första flygresan från zante till frankfurt gick bra, förutom att jag satt och grät typ hela resan, grät för det var så sorgligt att lämna mitt liv som jag haft där och alla vänner som jag fått. när jag väl landade på Frankfurt som är Europas största flygplats gick allt ut för. hade typ 20 minuter att ta mig från terminal 2 till terminal 1 för sen skulle planet lyfta och jag fick kuta upp och ner och sitta på tåg tillslut kom jag till terminal ett och då var det bara att springa för livet till min gate och då hade jag inte ens checkat in, kom in på någon säkerhets grej men eftersom dom insåg att jag höll på att missa mitt plan så fick jag bara kuta igenom  hela skiten och det enda dom sa var "spring!!!!!!!!". när jag väl kom fram till Gaten så blev det en massa problem eftersom jag inte checkat in och dem hade kunnat sålt min biljett. men fick tillslut en biljett fick springa in på planet och då var det 2-3 minuter kvar innan planet skulle åka iväg så snacka om vilken tur jag hade!!
kom såklart mer tårar när jag väl satt mig på min plats brevid någon affärsman (hela planet var fyllt av dem), grät för jag var lättad över att vara på planet och att jag snart skulle få träffa min mamma.

när jag väl hämtat mitt överviktiga bage och hittat mamma, kent och min syster emma bland allt annat folk så brast det igen och jag bara släppte väskorna och kramade min älskade mamma som jag saknat så extremt mycket. det var nog den underbaraste känslan jag någonsin känt!

Grekland, zante har verkligen varit underbart och jag har haft mitt livs bästa sommar! kommer lätt göra om detta om jag får chansen igen. har lärt mig så mycket om mig själv och har växt som person, har träffat så otroligt många underbara människor och har haft så sjukt roligt! detta är något jag tycker alla borde göra minst en gång i sitt liv!

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0