the weekend

ja idag har man inte gjort mycket alls, vaknade runt tre tiden av ett gulligt sms :) sen har jag bara suttit framför datan. fast vid fem tiden så började jag städa rummet som såg ut som ett helvette. gick inte så bra dock eftersom jag tog paus typ var femte minut lol. snart ska jag ta en dusch sen hem till min älskling jennifer för att sova där och  imorgon blir det kryssning med dem bästa :) ska bli roligt

i helgen har det inte hänt så mycket, fredagen spenderades på gränden med thobbe sen hem till en kompis för film. i lördags var det thobbes 20 års dag så firade honom först hemma hos han med släkten sen blev det utgång. en rolig kväll men ack så tråkigt det är att gå ut här i västerås!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0