20 dagar kvar!!

mamma bokade min flygbiljett hem för ett par dagar sen, och jag kommer hem den 5 okt! can´t wait..
jag är verkligen redo att lämna det här stället, så trött på all drama som pågår här herregud ni skulle bara veta! men jag kan inte säga att jag har haft den bästa tiden i mitt liv här, om jag inte säger att jag haft det då ljuger jag. både älskar och hatar det här stället! men snart är jag hemma i sverige med mina underbara vänner o min underbara familj. love

och det första jag ska göra när jag kommer till sverige är
1. krama min mamma extra hårt
2. äta på donken!
3. sova i min underbara säng som jag saknar så sjukt mkt
4. träffa mina underbara vänner
5. äta köttbullar, kokt pot, brunsås o lingonsylt.ååååååh saknar!

hahaha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0