i found myself love rasing the earth

jag är sämst på att blogga, fan.. kommer inte bli rich and famous på det här iaf! haha
men jag kan iaf försöka, skönt att skriva av sig ibland ju..


nu har jag kommit till det där stadiet då jag inte vill klä mig snyggt och inte vill se migsjälv i spegeln längre.
något måste göras, och det nu! jag har kommit överens med mig själv att nu jävlar ska jag börja ta tag i träningen och allt det som hör till. Börjar alltså idag, men en pw med mina favoriter evelina och fia. sen kör vi eyetoy (skit kul spel, som blir som träning). blivit medlem i något som heter matdagboken, där man antecknar allt man äter/dricker och ens mått/vikt och den räknar ut hur mkt kalorier man ska äta per dag. hoppas det funkar, för tänker knappast börja med en svältdiet. det e sjukt bara, man rasar i vikt, kroppen mår skit, man själv mår skit och när man väl börjar äta igen går man upp mkt och snabbt!

haha shit, tänk så skulle det här bli en tränings blogg?
näää skojja bara :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0